PDF INFO
Technická informácia: Podvozok vyrobený z tlakovo liateho kovu Skelet karosérie s novými úpravami: Stierače čelného skla z ušľachtilej nehrdzavejúcej ocele (fotoleptané diely) Jemné prototypové pantografy vyrobené z tlakovo odliatych a fotoleptaných kovových častí Podvozky s vinutými pružinami namiesto vzduchového odpruženia (úprava nástrojov na podvozkoch a karosériách) Francúzska vlajka na každej motorovej jednotke ako niektoré jednotky TGV Sud-Est v roku 1981 Svetlomet sa mení podľa smeru Zadné svetlá s vyrytou štruktúrou šošoviek podľa skutočných svetiel Pracovné horné svetlá na oboch lokomotívach TGV (motorizované a figuríny) Vysoko výkonný 5-pólový motor s mosadznými zotrvačníkmi Poháňané sú všetky štyri dvojkolesia motorizovanej hlavnej jednotky Zvuková verzia s veľkým reproduktorom a dekodérom ESU LokSound 5 Minimálny polomer: 356,5 mm Digitálne dekodérové zásuvky podľa NEM 660 (21-pin MTC) v loko . Mechanizmy krátkeho spriahla vo všetkých vozňoch vysokorýchlostnej EMUInformácie o produkte :Po svetovom železničnom rýchlostnom rekorde 380 km/h, ktorý vytvorila vlaková súprava TGV Paris Sud-Est 26. februára 1981, bol 22. september 1981 dôležitým dátumom v histórii železníc vo Francúzsku a Európe. V ten deň bola prezidentom Francúzskej republiky Françoisom Mitterrandom oficiálne slávnostne otvorená nová vysokorýchlostná trať Paríž – Lyon. Nastúpil do úvodného vysokorýchlostného vlaku zloženého z dvoch vlakov TGV (svetový rekordný „Lyon“ vlak 16 a „Tergnier“ vlak 17) na stanici Lyon-Brotteaux a dokonca cestoval v kabíne medzi Maçon-Loché a Montchanin.François Mitterrand počas svojho prejavu na stanici Montchanin vzdal hold zamestnancom SNCF, ktorí prispeli k tomuto projektu, a požiadal SNCF, aby pripravila plán vysokorýchlostného vlaku (TGV Atlantique), ktorý by slúžil veľkej časti západného Francúzska od r. Bretónsko až po pobrežie Atlantiku. Žiada tiež SNCF, aby obnovila predbežné štúdie o spojení na sever Francúzska a Belgicka a v budúcnosti do Anglicka, ak sa zrealizuje projekt francúzsko-britského tunela pod Lamanšským prielivom. Ide o revolúciu vo svete železníc, revolúciu, ktorá ďaleko presiahne hranice Francúzska, pričom TGV budú jazdiť vysokou rýchlosťou na nových vyhradených tratiach a budú schopné predĺžiť svoju jazdu na existujúcich tratiach konvenčnej železničnej siete. Mapa časov ciest vlakom bola prekreslená.O niekoľko dní neskôr sa 27. septembra 1981 otvorila komerčná doprava TGV na južnom úseku novej trate TGV Paríž-juhovýchod medzi Sathonay (severne od Lyonu) a Saint-Florentin, vďaka čomu bola trasa Paríž-Lyon možná za 2 hodiny a 40 minút pri maximálnej rýchlosti 260 km/h, s 13 spiatočnými cestami denne, z ktorých 3 boli predĺžené do Saint-Etienne. Zavedené boli aj dve denné linky TGV medzi Parížom a Ženevou.Až v októbri 1983 a otvorení severnej časti novej linky TGV Paris Sud-Est medzi Saint-Florentin a Combs la Ville dosiahli časy cesty medzi Parížom a Lyonom symbolické 2 hodiny a počet obsluhovaných miest TGV Sud-Est značne vzrástol.Jouefov model vlakovej súpravy TGV Paris Sud-Est verne kopíruje inauguračnú súpravu č. 17 používanú na prepravu VIP osôb s vlajkami pripevnenými na bokoch kabín rušňovodiča. Model ťaží z najnovších vylepšení s nasadenými stieračmi čelného skla a medzikružnými krúžkami vybavenými pružinovým odpružením zodpovedajúcim danej dobe.Železničná správa : Epocha : Dĺžka cez názarníky : Min.Polomer Oblúku :Digitálne rozhranie-konektor : Zvuk : Spriahlo-Šachta : Počet hnaných náprav : Počet bandážovaných náprav : Osvetlenie :
Nejedná sa o hračku v klasickom zmysle slova. Vhodné pre deti od 14 do 99 rokov. Nebezpečné pre deti do 3 rokov. Môže obsahovať drobné, alebo ostré súčasti - nebezpečenstvo prehltnutia alebo vdýchnutia. Pri modeloch pracujúcich s elektrickým napätím sa vyžaduje dohľad dospelej osoby. Transformátor nie je hračka.