617/HJ2425-7 TGV 7-dielna súprava SNCF IV.ep. * Sud-Est * Inauguračná verzia 1981 *

Výrobca: JOUEF
Stará cena: 614,80 €
563,75 €

PDF INFO

Technická informácia:
Podvozok vyrobený z tlakovo liateho kovu
Skelet karosérie s novými úpravami: Stierače čelného skla z ušľachtilej nehrdzavejúcej ocele (fotoleptané diely)
Jemné prototypové pantografy vyrobené z tlakovo odliatych a fotoleptaných kovových častí
Podvozky s vinutými pružinami namiesto vzduchového odpruženia (úprava nástrojov na podvozkoch a karosériách)
Francúzska vlajka na každej motorovej jednotke ako niektoré jednotky TGV Sud-Est v roku 1981
Svetlomet sa mení podľa smeru
Zadné svetlá s vyrytou štruktúrou šošoviek podľa skutočných svetiel
Pracovné horné svetlá na oboch lokomotívach TGV (motorizované a figuríny)
Vysoko výkonný 5-pólový motor s mosadznými zotrvačníkmi
Poháňané sú všetky štyri dvojkolesia motorizovanej hlavnej jednotky
Zvuková verzia s veľkým reproduktorom a dekodérom ESU LokSound 5
Minimálny polomer: 356,5 mm
Digitálne dekodérové zásuvky podľa NEM 660 (21-pin MTC) v loko .
Mechanizmy krátkeho spriahla vo všetkých vozňoch vysokorýchlostnej EMU

Informácie o produkte :
Po svetovom železničnom rýchlostnom rekorde 380 km/h, ktorý vytvorila vlaková súprava TGV Paris Sud-Est 26. februára 1981, bol 22. september 1981 dôležitým dátumom v histórii železníc vo Francúzsku a Európe. V ten deň bola prezidentom Francúzskej republiky Françoisom Mitterrandom oficiálne slávnostne otvorená nová vysokorýchlostná trať Paríž – Lyon. Nastúpil do úvodného vysokorýchlostného vlaku zloženého z dvoch vlakov TGV (svetový rekordný „Lyon“ vlak 16 a „Tergnier“ vlak 17) na stanici Lyon-Brotteaux a dokonca cestoval v kabíne medzi Maçon-Loché a Montchanin.

François Mitterrand počas svojho prejavu na stanici Montchanin vzdal hold zamestnancom SNCF, ktorí prispeli k tomuto projektu, a požiadal SNCF, aby pripravila plán vysokorýchlostného vlaku (TGV Atlantique), ktorý by slúžil veľkej časti západného Francúzska od r. Bretónsko až po pobrežie Atlantiku. Žiada tiež SNCF, aby obnovila predbežné štúdie o spojení na sever Francúzska a Belgicka a v budúcnosti do Anglicka, ak sa zrealizuje projekt francúzsko-britského tunela pod Lamanšským prielivom. Ide o revolúciu vo svete železníc, revolúciu, ktorá ďaleko presiahne hranice Francúzska, pričom TGV budú jazdiť vysokou rýchlosťou na nových vyhradených tratiach a budú schopné predĺžiť svoju jazdu na existujúcich tratiach konvenčnej železničnej siete. Mapa časov ciest vlakom bola prekreslená.

O niekoľko dní neskôr sa 27. septembra 1981 otvorila komerčná doprava TGV na južnom úseku novej trate TGV Paríž-juhovýchod medzi Sathonay (severne od Lyonu) a Saint-Florentin, vďaka čomu bola trasa Paríž-Lyon možná za 2 hodiny a 40 minút pri maximálnej rýchlosti 260 km/h, s 13 spiatočnými cestami denne, z ktorých 3 boli predĺžené do Saint-Etienne. Zavedené boli aj dve denné linky TGV medzi Parížom a Ženevou.

Až v októbri 1983 a otvorení severnej časti novej linky TGV Paris Sud-Est medzi Saint-Florentin a Combs la Ville dosiahli časy cesty medzi Parížom a Lyonom symbolické 2 hodiny a počet obsluhovaných miest TGV Sud-Est značne vzrástol.

Jouefov model vlakovej súpravy TGV Paris Sud-Est verne kopíruje inauguračnú súpravu č. 17 používanú na prepravu VIP osôb s vlajkami pripevnenými na bokoch kabín rušňovodiča. Model ťaží z najnovších vylepšení s nasadenými stieračmi čelného skla a medzikružnými krúžkami vybavenými pružinovým odpružením zodpovedajúcim danej dobe.

Železničná správa :
Epocha :
Dĺžka cez názarníky :
Min.Polomer Oblúku :
Digitálne rozhranie-konektor :
Zvuk :
Spriahlo-Šachta :
Počet hnaných náprav :
Počet bandážovaných náprav :
Osvetlenie :

Špecifikácie
Názov atribútuHodnota atribútu
StavNa sklade, Akcia / Výpredaj
Mierka1:87 (H0)
TypLokomotíva elektrická
EpochaIV. epocha 1968-1990
Železničná správaSNCF


Nejedná sa o hračku v klasickom zmysle slova. Vhodné pre deti od 14 do 99 rokov. Nebezpečné pre deti do 3 rokov. Môže obsahovať drobné, alebo ostré súčasti - nebezpečenstvo prehltnutia alebo vdýchnutia. Pri modeloch pracujúcich s elektrickým napätím sa vyžaduje dohľad dospelej osoby. Transformátor nie je hračka.

    ↑↑↑