658/TT3010M Princezná Coronation, 4-6-2, *6231*, Vojvodkyňa z Athollu ; II.ep.

Výrobca: HORNBY TT
198,30 €

Informácie o produktePríbeh triedy princeznej korunovácie je príbehom rozdelených osobností a účelov. Pôvodná aerodynamická podoba triedy vzišla zo skúšok na Stanierovom vývoji lokomotív triedy Princess Royal. Keď sa naskytla príležitosť vyrobiť päť konvenčných verzií Coronation Pacific ako porovnanie so zjednodušenou verziou, Stanier povedal: „Môžu mať svoje prúdnice, ak ich budú chcieť, ale my ich tiež postavíme. päť správnych 'taký bol jeho nezáujem konkrétne o aerodynamickú lokomotívu.Prvých päť konvenčných lokomotív bolo 6230 Vojvodkyňa z Buccleuchu až 6234 Vojvodkyňa z Abercornu, hovorovo známe ako Vojvodkyne, po prvej z tejto podtriedy. Objavili sa v roku 1938 s jediným komínom a bez dymových deflektorov a mnohí puristi ich považujú za najlepšie tichomorské lokomotívy, aké boli kedy vyrobené. Ďalšie štyri vojvodkyne, ktoré sa objavili, boli 6249-6252 v roku 1944 a vzišli z diel s dvojitým komínom. Pôvodne objednané ako aerodynamické, nároky na udržanie aerodynamického tvaru prevyšovali úspory nákladov na uhlie, a tak vznikli z diel bez plášťa, ale so zjednodušenými výberovými konaniami (ktoré boli ukončené pred prijatím tohto rozhodnutia). V roku 1946 sa ďalšie tri vojvodkyne, 6253-6255, opäť líšili vzhľadom, tentoraz bola zakrivená padacia doska vpredu nahradená delenou plošinou a boli namontované deflektory dymu.Proces znižovania výkonu zostávajúcich motorov sa začal s 6235 City of Birmingham v apríli 1946, pričom 6243 City of Lancaster bol posledným v máji 1949. Lokomotívy, ktoré odstránili zefektívnenie, mali výrazný sklon k prednej hrane hornej časti dymovej komory. , kde to bolo predtým skryté panelmi a navrhnuté tak, aby sa do nich zmestili. Nakoniec boli hrabané udiarne nahradené konvenčnými udiarenskými komorami, takže koncom roku 1958 väčšina flotily po prvýkrát vykázala podobný vzhľad.Vojvodkyňa z Athollu vstúpila do služby v roku 1938 v pozoruhodnom prevedení LMS Crimson Lake ako lokomotíva číslo 6231. Lokomotíva slúžila začiatkom 60. rokov 20. storočia pod BR, kým nebola v novembri 1963 zošrotovaná v Crewe. mal by mať číslo 46231 a lokomotíva by mala na sebe tri rôzne farby, z ktorých jedna bola experimentálna modrá.

Železničná správa :
Epocha :
Dĺžka cez názarníky :
Min.Polomer Oblúku :
Digitálne rozhranie-konektor :
Zvuk :
Spriahlo-Šachta :
Počet hnaných náprav :
Počet bandážovaných náprav :
Osvetlenie :

Špecifikácie
Názov atribútuHodnota atribútu
Mierka1:120 (TT)
TypLokomotíva parná
EpochaII. epocha 1920-1945
StavNa sklade


Nejedná sa o hračku v klasickom zmysle slova. Vhodné pre deti od 14 do 99 rokov. Nebezpečné pre deti do 3 rokov. Môže obsahovať drobné, alebo ostré súčasti - nebezpečenstvo prehltnutia alebo vdýchnutia. Pri modeloch pracujúcich s elektrickým napätím sa vyžaduje dohľad dospelej osoby. Transformátor nie je hračka.

    ↑↑↑